tirsdag 11. oktober 2016

Hvordan måle feber uten termometer

Når du får feber, stiger kroppen din over normal kroppstemperatur på 9grader Fahrenheit og din indre termostat, i hypotalamus delen av hjernen din, . Jeg mistenker veldig høy feber, for jeg svetter. Kanskje en nabo kan låne deg et termometer?

Hvordan kan jeg sjekke om jeg har feber hvis jeg ikke har tempratur måler ? Kan man sjekke seg for kjønnssykdommer uten å gå til gynekolog? Feber hos små barn; Hvordan bør feberen måles? Armhulen – avhengig av at termometeret ligger helt i ro under målingen .

I praksis sier man at man har feber når man måler en temperatur på 38° C i endetarmen. Kommentarer til hvordan redaksjonen har løst saken på, tips om skrivefeil eller. Den mest nøyaktige måten å måle feber er med et termometer, som er tilgjengelig på stoff butikker, men i mangel av et termometer, er det noen . Det første som vi tar når vi føler deg uvel - måle temperaturen.


Feber defineres som en kroppstemperatur på °C eller mer målt i. Vet at det ikke anbefales å måle feber i munn, grunnet hygiene, men når du. Yngste sønnen min blir varm over hele seg hvis han har litt feber, altså jeg legger merke til. Hvordan måler dere med indrarødt termometer?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg