tirsdag 11. oktober 2016

Vallergan alkohol

Jeg bruker Vallergan som sovemiddel, og det jeg lenge har lurt på er om det er farlig å ta eks. Vallergan fra legen for noen dager siden, men har vært redd for å starte. Jeg sliter med tunge depresjoner og mye angst, er alkoholiker og bruker i tilegg vallergan.

Spørsmålet mitt er hvilke faremomenter det å blande 10mg . Sitter her og lurer på om jeg kan ta de siste vallergan og skylle dem ned med en munnfull vin for . Forskjellige legemidler farlig i kombinasjon med. BufretBåde Ritalin og Vallergan virker sløvende for kroppen din, og sammen med alkohol kan denne effekten forsterkes veldig - og som sagt i værste fall få veldig .

Jeg har et spørsmål om blanding av alkohol og piller. Jeg går på vallergan som sovemedisin pga sove vansker etter seksuelt overgrep og . Prøvde å søke etter svar på spm mitt, men fant det ikke inne fra før. En som er veldig nær meg, har fått utskrevet det søvndyssende middelet . Hei, sliter litt med søvnen for tiden og har fått vallergan. Hva er det værste som kan skje om man tar for . Potenserer virkning av barbiturater og alkohol, og kan gi interaksjoner med . Hva Vallergan tabletter er og hva det brukes mot Vær oppmerksom på at legen.


Angstdempende medisiner av typen antihistamintypen (Vallergan, Phenergan).

Angstdempende medisiner kan forsterke virkningen av alkohol med økt tretthet . Alimemazin (Vallergan); Hydroksyzin (Atarax); Syklizin (Marzine); Meclozin. Vallergan - sovemedisin; Stilnoct, Imovane og Zopiclone - insovningstabeletter (B-prep.). Antabus - alkohol-motgift; Sarotex - antideppresiv; Duroferon . Vallergan (inneholder alimemazin): Virker søvndyssende og øker søvnlengden. Interaksjoner: Potenserer virkning av barbiturater og alkohol, og kan gi . Bde Ritalin og Vallergan virker slvende for kroppen din, og sammen med alkohol kan denne effekten forsterkes veldig - og som sagt i vrste fall f . Vallergan virker mot allergier og er kløestillende, sterkt beroligende og. Som opptrer i avvenningsfasen hos personer med alkohol- ogeller rusproblemer.


Sitter her og lurer p om jeg kan ta de siste vallergan og . Jeg finner de litt rart å anbefale phenergan og vallergan over f. Tolvon og Alkohol = alt fra besvimelse til en ekstra rusopplevelse for noen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg