onsdag 12. oktober 2016

Ekstrem kløe over hele kroppen

Hei, de siste to dagene har jeg hatt ei helvettas kløe over hele kroppen. En mann er er plaget av en intens kløe over hele kroppen. Kløe i huden (pruritus) er et symptom, det vil si et tegn på en reaksjon i huden.

Hvis du klør mye, kan du få skorpebelagte sår. Du kan klø over hele kroppen, men voksne får som oftest bare utslett på noen få steder. Alt fra penicillin til parfyme og overgangsalder kan gjøre deg gal av kløe,.


Noen ganger skyldes kløe i huden sykdom andre steder i kroppen.

Kløe i huden kan ha flere forskjellige årsaker. Blant annet tørr hu allergier og sykdommer i kroppen. Kløe over hele kroppen kan skyldes alt fra graviditet til lupus.


Hævelser i ansigtet, tungen, læberne eller i munden; Ekstrem træthed eller udmattelse; Feber . Sykdom i leveren kan forårsake plagsom og langvarig kløe. En samling med artikler som beskriver kroppens anatomi og organenes . For ca tre uker siden, begynte jeg å få intens kløe over hele kroppen. Kona mi bruker aerius mot allergi, så jeg prøvde å . Jeg reagerer også på Omo Color - reaksjonen er ekstrem elveblest. Jeg klør når jeg blir trøtt, over hele kroppen, og det skjer uavhengig av . Tørr hu eksem og elveblest kan forårsake kløe over hele kroppen.


Kontakteksem er en annen årsak til kløe over det hele. Det klør over hele kroppen, og ikke bare på . Informasjon om tilstander som kan gi kle og utslett i huden. Jeg har den siste måneden væt plaget med at det klør så innmari på. Har vært plaget med kløe på kroppen i over en uke nå.


Har småe, noen større, nesten usynlige nupper over hele kroppen, som er blitt litt . Man føler at man må klø seg, noe som hjelper en liten stund. Kløende hud eller kløe i huden lokalt eller over hele kroppen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg