onsdag 19. april 2017

Dalacin og alkohol

Jeg begynner nå på min pencilin behandling, denne gangen med Dalacin. Spørsmålet mitt er om jeg kan drikke alkohol mens jeg tar denne . Spørsmålet mitt er om det er farlig å kombinere antibiotika med alkohol?

Jeg har hørt at det kan ødelegge effekten av hele kuren. Mange myter omkring det å skulle drikke alkohol når man går på antibiotika, ifølge almennlegen. Hvilke konsekvenser har det egentlig å drikke alkohol mens man er under penicilbehandling?


Jeg bruker dalacin, en krem som påsmøres i ansiktet mot akne.

Knaprar from idag Dalacin 300mg och dagar framåt. Indikasjoner:Alvorlige infeksjoner forårsaket av stafylokokker, streptokokker og pneumokokker hos pasienter som er allergiske overfor penicillin, og. Tannlegen satte meg opp på en kur Dalacin 150mg, kapsler soredt. Spørsmålet er om jeg kan nyte alkohol under kuren, eller kan dette . När man tar Dalacin kapslar eller i flytande form känner man sig vanligen bättre inom tre dygn. Alkohol påverkar inte effekten av Dalacin.


Jeg fikk skikkelig mye utslett av Dalacin, mange røde og store.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg