torsdag 13. april 2017

Oppblåst gravid

Før du selv ble gravi hadde du sannsynligvis hørt svangre. I starten av svangerskapet får mange kvinner oppblåst mage og mageknip. Er magen så oppblåst at du ser fødeklar ut allerede?

Oppblåst mage er kanskje litt slitsomt, men helt vanlig for gravide. Kun uker på vei synes jeg det er for tidlig å fortelle om graviditeten til andre enn de aller nærmeste. Føler meg veldig oppblåst og synes at magen allerede begynner å synes litt. Er plaget med litt kvalme som plutselig kommer og så blir .

Jeg er ca uker gravid nå, men har allerede en mage som ser ut som 4-måneder. Jeg har veldig mye luft i magen, og er oppblåst veldig mye. Når kan man begynne å merke at man er gravi når magen blir større osv?


Begynn med en gang du har mistanke om at du kan være gravid og. Oppblåst mage, halsbrann, kvalme og forstoppelse er vanlige plager. Jeg føler meg så sykt oppblåst, og har hatt mye mer luft i magen en. Skjønner ikke at det ermulig å se gravid ut når jeg bar eer ca uker.


Allerede tidlig i graviditeten er det mange som føler seg oppblåst og forstoppet. En av grunnene til dette er at muskulaturen i mage-tarm .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg