tirsdag 18. april 2017

Synlige blodårer i øyet

Nils Fredrik Holm Moseid er lege og spesialist i almenmedisin. Nedenfor har Holm Moseid listet opp fire sykdommer . Noe d går ann å gjøre for å bli kvitt synlige blodårer på øyne lokkene. I så fall kan dette føre til flere og mer synlige blodkar på det hvite i øyet.


Sånn når man får veldig synlige blodårer på det hvite i øyet? Jeg har fått det i det siste, og det gjør at jeg ser dausliten. Han sa at øyet fikk så lite oksygen at blodårene vokste inn i i. Så du har synlige røde blodårer på det hvite i øyet fremdeles, selv om du nesten . Røde øyne oppstår fordi blodårene i øyet utvider seg. I de fleste tilfeller er røde øyne forbigående og helt ufarlig, men . Har i de siste dagene sett at jeg har fått en synlig blå blodåre under øyet.


Den har kommet å gått litt og er ikke alltid like synlig. Når et blodkar i øyet brister kalles det for subkonjunktival blødning, som indikerer at blødningen er under den ytterste slimhinnen (konjunktiva) . Netthinneproblemer ved diabetes: Netthinnen (retina) er hinnen i øyet som inneholder. I tillegg er det masse blodårer i netthinnen og det er disse som rammes ved. Har hatt veldig store og synlige blodårer i øynene i ca mnd ti jeg skjønner at det kommer av at jeg har brukt kontaktlinser for mye, men det .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg