mandag 17. april 2017

Doksycyklin bihulebetennelse

Bihulebetennelse oppstår som regel i etterkant av en vanlig forkjølelse. Bihulene er små hulrom som ligger bak ditt ansikts struktur (i øyenbrynet, kinnbenet, pannen og nese områder).

Jeg dro da til legen som mente jeg hadde fått kronisk bihulebetennelse og jeg. Det er en kjent overhyppighet av kronisk bihulebetennelser hos pasienter med astma, og dette. Da tar jeg Doksycyklin som har god effekt.


Omkring prosent får kronisk bihulebetennelse.

Bihulebetennelse gir ofte symptomer som ansiktssmerter og nesetetthet. Bihulebetennelse er forårsaket av hevelse i sinus hulrom rundt nesegangene,. Hva Doksycyklin Hexal er og hva det brukes mot Doksycyklin Hexal er et bredspektret tetracyklinantibiotikum som gis mot infeksjoner.


I dag begynner jeg å få bihulebetennelse også, noe jeg får sto.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg