fredag 21. april 2017

Hvite tenner hjemme

Bleker du tennene hjemme tar det som regel time om dagen, i til dager, avhengig av merke, ifølge Tannbleking. Den gode nyheten er at jeg har fire enkle måter å få hvitere tenner og noen. Hvitere tenner er det mange som ønsker seg.

Hvis man pusser tennene med bakepulver før man pusser dem vanlig skal . Det er mange som har spurt meg om tennene mine og hvorfor de er så. Som en kaffeelsker har jeg bleket tennene mine flere ganger, både ved hjelp av crest strips og hjemmebleking fra tannlegen. TANNBLEKING: Vi har testet tannbleking til hjemmebruk.

Alle testpersonene fikk mer eller mindre synlig hvitere tenner etter hvert, men dette . Brede smil og vakre hvite tenner ser vi hver dag, og det er en enkel måte å kjenne seg fresh på. I dag finnes det sikre metoder for å bleke tennene hjemme, . Her får du gode tips til hvordan du kan få hvite tenner med bakepulver. Tannbleking er inn for tiden, og her får du en god løsning.

Norske hjemmeblekingprodukter mangler en viktig ingrediens. Noen av dem gir løfter om opptil åtte nyanser hvitere tenner. Hvite Tenner er størst på produkter innen tannbleking for hjemmebruk i Norge. Nå kan du enkelt og effektivt få hvitere tenner hjemme. Med vår SWISS WHITENING blir tennene dine blendende hvite på kun 3-dager.


Siden tennene gulner naturlig etterhvert som vi blir eldre, gjør hvite tenner at vi ser yngre ut. Kun to av åtte tannkremer for hvitere tenner ga synlig resultat. Men de bleker ikke slik man gjør ved hjemmebleking med blekestoffet . Du kan spare en god slant på å bleke tennene dine hjemme. Gni biffen inn med bakepulver, og legg det i kjøleskapet i tre til fem timer.


Hvis man pusser tennene med bakepulver før man pusser . Noen som vet om det er skadelig å prøve å pusse tennene med litt. Tror ikke jeg ville eksperimentert med bakepulver og salt- tenk på .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg