onsdag 9. desember 2015

Hvite prikker i halsen

Halsen kan være rø eller det kan være hvite flekker bak i svelget. Småbarn har ofte vanskelig for å fortelle akkurat hvor de har . Jeg har mange hvite prikker bak i halsen og på drøvelen.

Du kan prøve å klemme ut de hvite prikker på mandlene med baksiden av en . Hvite flekker i halsen og vondt- langvarig halsbetennelse. Forum › Fellesforum › AnonymforumBufretLignende25. Hvite flekker i halsen og vondt- langvarig halsbetennelse skrevet i AnonymforuHar hatt kraftig halsbetennelse i over en uke nå,, er på dag .

Ekkelt, hvite klumper bak i halsen - Anonymforum - Forum. Hvite flekker på mandlene; har jeg halsbetennelse da? Jeg sa at jeg hadde hatt en sterk halsbetennelse (noe jeg ikke har hatt), men likevel fant hun noen hvite prikker i halsen min, som tydet på at . Første gang jeg oppdaget flekken, hadde jeg hatt vondt i halsen et par.


Dette vil være mer fornuftig enn å pirke vekk de hvite flekkene eller . NO: Har du funnet en eller flere gulhvite små klumper bak i munnen som. RØDE FØFLEKK LIGNENDE PRIKKER: De røde prikkene som oppstår på huden kan være kirsebærflekker, . Sår hals kan være smertefullt, men plagene går som regel over av seg. Hvis du opplever symptomer på faryngitt, vil legen undersøke halsen din.


Han eller hun ser også etter hvite flekker, opphovning og rødhet. Tilstedeværelsen av hvite flekker eller flekker på mandlene er en indikasjon på opphopning av puss på mandlene. Dette er ofte ledsaget av sår hals som blir .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg