tirsdag 22. desember 2015

Reise med barn blogg

ReiseMedBarn ønsker en litt annerledes og utradisjonell førjulstur! Bloggen er en inspirasjon for deg som vil reise med barn. Vi er kanskje rare, men all denne ventingen har fått oss til å reflektere over det å reise med barn og bloggen vår, og vi ville dele noen tanker med alle dere kjære .

Som reiseglade foreldre og drivere av Reismedbarn, er vi stadig på utkikk etter nye . Mama Twiga på reisefot - en reiseblogg om korte og lange reiser. Alt for foreldre - Svensk reiseblogg om reise med barn. Jeg kunne gjort alt i hele verden for å reise med begge mine barn som jeg.

Ikke så mye tid til å sitte på facebook, lese blogger, sjekke mailen, . Jeg deler tipsene i to innlegg; reise med baby reise med barn. Jeg vil nok si at jeg har litt erfaring med . Jeg har alltid sagt at jeg ikke vil ha flere barn enn jeg kan reise på tur med selv, . Velkommen til vår blogg - høydepunkter og reiserute. Synes du det kan være i overkant masete og utfordrende å reise med barn?


Her er noen gode grunner til å gjøre det likevel!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg