torsdag 31. desember 2015

Pplaster erfaringer

P-piller glemmer jeg bort, kondom reagerer jeg allergisk på. Noen som har erfaringer med p-plaster eller p-ring? Helse, sex og livsstil › Samliv genereltBufretLignendeSpurte fordi jeg lurte på andres erfaringer med p-plaster.

Bivirkninger er det med alt, men p-plaster virker veldig OK, men det er bare ut i fra hva jeg har lest og . Jeg fikk den ikke til å sitte som den skulle, skled bare ne og jeg fikk sopp av den. For å opprettholde sikker prevensjon er det viktig at hormonpreparater tas jevnlig slik at det er en jevn konsentrasjon av virkestoffene i kroppen. P-plaster er det få som vet noe særlig om, og de er gjerne negative til.

Og da hører jo det sex me så har funnet ut at jeg trenger prevensjon. Hvilke erfaring har dere etter å brukt p-plaster ei stund nå. Helse og velvære › Mors helse og egenpleieBufretLignende26. For noen mnd siden eller litt mindre så var det snakk om at mange her inne skulle skaffe seg p-plaster.


Sjekk hvordan du lovlig kan kjøpe Evra p-plaster. Les om erfaringer med p-plaster og om fordelene med Evra plaster. Jeg har vært kjempefornøyd med p-pillen Yasmin, men pga vestibulitt har jeg nå blitt anbefalt å slutte med det.


Evra P-plaster inneholder hormonene østrogen og gestagen.

Disse hormonene finnes naturlig hos kvinner hvor de regulerer eggløsning, . Jeg er mega dårlig til at huske at tage min p-piller og vil snakke med lægen om at få et p-plaster? Plasteret måler x centimeter og skal skiftes én gang i uken. Fordelene med p-plaster er at du får mindre smerter og blødningsmengde ved den månedlige . Læs om fordele, bivirkninger, samt hvordan man bruger et p-plaster. Desuden har erfaringer vist, at et p-plaster muligvis ikke er effektivt på kvinder over kg.


Det finnes mange meninger om de forskjellige p-pillene og erfaringene er gjerne delte. Det gjelder også for Marvelon, men flertallet av . Jeg ser at det er mange negative erfaringer der ute, så den sjansen hadde jeg neppe villet ta igjen. Av ulike pilletyper, p-plaster, implantat og . Vil meget gerne høre om nogen der har gode samt dårlige erfaringer med p-plaster Evra.


Overvejer at skifte over til det, da jeg har problemer . P-pille uten østrogen er, i motsetning til tradisjonell minipille, like. Lunde sier p-plasteret kan være et godt alternativ for kvinner som ikke kan .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg