onsdag 9. desember 2015

Hovent øyelokk

Dette er en forholdsvis hyppig tilstand som typisk gir smertefull øyelokkskant og rødt og hovent øyelokk. Tilstanden kan være ensidig, men ses oftest på begge . Det kan være mange årsaker til hevelse på øyelokkene. Hvis begge øyelokk er hovne skyldes det oftest en generell tilstand i kroppen. Ved øyelokkbetennelse er talgkjertler eller hårsekker på øyelokket betent.


Betennelsen gjør øyelokket rødt og hovent, og det kan være . Jeg har et problem som ødelegger mye for meg.

Jeg har et øye der øyelokket oppe er veldig hovent ofte, og da spesielt på morgenen og . Jeg er ei jente på år som de siste månedene har slitt med hovne øyelokk. En morgen jeg våknet oppdaget jeg at øynene mine så helt . Når jeg våkner om morgenen er det ene øyelokket større enn det andre. I to uker har jeg hatt hovne øyelokk og huden er veldig rød på øyelokkene og over øyelokkene opp til øyebrynene. Har du hovne øyelokk når du våkner om morgenen?


Her er det noen kjerringråd og tips hvis dine øyelokk er hovne. Jeg har siden 15års alderen vært plaget med at venstre øyelokk alltid er hovent, jeg tror jeg fikk det etter en kraftig øyebetennelse som jeg . HOVNE ØYNE: Er ganske vanlig - særlig om morgenen.

Agurkskiver på øyelokket høres unektelig ut som et kjerringråd mot hovne øyne, men .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg