mandag 20. november 2017

Lavt stoffskifte verdier

Truende lavt stoffskifte eller subklinisk hypotyreose er en omstridt tilstand. LAVT STOFFSKIFTE Jeg skulle gjerne hatt opplyst normalskalaen for THS-verdier samt andre verdier som måles ved blodprøve i forbindelse . Jeg har veldig mange symptomer som stemmer overens med lavt stoffskifte, og ser at en av stoffskifteprøvene mine er lav, men innenfor .

Brev i posten fra legen, ang stoffskifte. Lavt stoffskifte og Levaxin - Anonymforum - Forum - Klikk1. Andre her med lavt stoffskifte som vil dele erfaringer?


TSH, er det viktig med riktig tolkning av verdiene.

En del leger doserer medisin enten for høyt eller lavt stoffskifte nesten utelukkende på verdien av TSH. Det finnes mye forskning som viser at det ikke er . Hypothyreose er en vanlig sykdom og kalles også lavt stoffskifte. De fleste har da verdier av fritt tyroksin, FT i øvre tredel av referanseområdet, mens noen . Siv Cathrine Brauter (38) fikk symptomer på lavt stoffskifte i slutten av tenårene. Jeg har Hashimotos(verdi 21 ref.


35), men . Jeg ligger visst da i nedre normale område. IKKE ha lavt stoffskifte, og at jeg heller ikke får prøve medisiner . Alle klassiske symptomer på lavt stoffskifte men har.

Verdiene med mistanke på lavt stoffskifte? Dersom du har en gjennomsnittlig temperatur som er klart under grader - kanskje til og med under - er det veldig sannsynlig at du har et for lavt stoffskifte .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg