tirsdag 21. november 2017

Luft i magen gravid uke 38

Jeg har sinnsykt mye luft i magen nå, spiser helt normalt. Forum › Termin- og barselklubber › 20› Juli 2012BufretLignende10. Jeg er 38+og har hatt mye modningsrier og ikke minst så må jeg på do 4-5 . Når du er høygravid og klar for fødsel leter du gjerne etter det minste tegn.


Slimproppen kan imidlertid gå både dager og uker før fødselen starter. Nå er jeg da altså 37+uker på vei i svangerskapet, og jeg merker. KVIER SEG: Mange gravide synes det er vanskelig å ta opp følsomme temaer.

Enten det er for mye luft i magen eller frykt for å presse ut . Jeg er gravid i uke og har hatt mye løs mage i graviditeten, men syns de siste. Jeg er i uke 38+i dag, og har intense smerter nederst i magen og i korsryggen. Har vanvittig mye luft og har løs mage nå. Går på vanntrening for gravide, og da er det en del snakk om fødsel o. Men ja, jeg hadde løs mage rundt uke sist, og her en dag (ca rundt uke faktisk) veldig løs igjen.


Ser slimproppen ut som noe som ligner på gele med litt … Har også begynte å få mye luft i magen ifht før, er dette . Er det noen annen som har … jeg er og i uke 3 og har plutselig fått så mye luft i magen også. Har en datter som er gravid i uke 13+ hun har en del sterke smerter i mageregionen, ryggsmerter, og av og til sier hun at det er akkurat. Ellers føler jeg meg veldig oppblåst og har masse luft i magen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg