torsdag 16. november 2017

Gravid kløe hender og føtter

Du er her: Gravid Helse Komplikasjoner og fore. ICP kjennetegnes imidlertid av intens kløe i hender og på føtter. Kløen ble bare verre og verre de nærmeste dagene, og spesielt ille var det under føttene og i hendene.

I natt har jeg klødd fryktelig under fotbladene og inni hendene. Slik forandrer brystene seg under graviditeten. Fikk plutselig intens kløe på hender og føtter.


Klør i hendene om natten - mørk urin - Jordmor svarte16.

Noen med svangerskapskløe og forhøyede leververdier? BufretLignendeI enkelte tilfeller kan kløen skyldes en tilstand som kalles graviditetsbetinget intrahepatisk. Omtrent av alle gravide får plager med kløe i svangerskapet.


FARLIG KLØE: Bente slet med svangerskapskløe som viste seg å være langt farligere enn sårene hun hadde fått av all kløingen på hendene . Typisk klør man på magen, i hender eller under fotsålene. Det er ikke uvanlig at kløen er tilstede i noen uker eller måneder . Hudsykdommer som du har før du blir gravid - som atopisk eksem og psoriasis, kan endres i løpet av svangerskapet. Typisk for denne er at man klør i hender og under føttene - men kan også. Før det var synlig at jeg var gravi mens med førstemann tror jeg at .

Er gravid uke og har de siste uken hatt vanvittig kløe uten på huden der rygggraden er. Hei jeg har i noen uker klødd litt mellom fingrene og på føttene ved kveldstid. Førts trodde jeg at det var et utslag av alergi og .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg