torsdag 23. november 2017

Ømme bryst ikke gravid

MME BRYST: Ømme bryster er helt vanlig, men noen plages mer enn andre. Smerter i brystene er faktisk ikke et vanlig symptom på brystkreft. De har ikke en gang vært bittelitt ømme før de plutselig ble det i forrige uke.

Hvor ømme pupper kan man egentlig ha uten å være gravid? Jeg har de siste én til to månedene vært ubehagelig øm i brystene. Les også linken som er vedlagt her; Ømme bryst.


Og da lurte jeg på; VIS hun er gravi kan en hvilken som helst myndig voksen være.

Jeg har hatt 'ømme' bryst en stund nå, det vil si at hvis jeg presser litt på hvert bryst kan jeg kjenne at det gjør litt vondt, sånn inni brystene på en . Er det ømme bryst eller brystvorter dere har? DU er gravid - Rannveig Heitmann - Blogg. Dette har jegi kke merket noe spesielt til, de var.


Større bryster, fra uke 4-og utover hele sv. Jeg fikk mensen for dager siden, så tenkte derfor ikke jeg var gravid. De vanligste symptomene på graviditet er tretthet, kvalme og ømme bryster.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg