onsdag 29. november 2017

Vallergan og alkohol

Jeg bruker Vallergan som sovemiddel, og det jeg lenge har lurt på er om det er farlig å ta eks. Vallergan fra legen for noen dager siden, men har vært redd for å starte. Jeg sliter med tunge depresjoner og mye angst, er alkoholiker og bruker i tilegg vallergan.

Spørsmålet mitt er hvilke faremomenter det å blande 10mg . Sitter her og lurer på om jeg kan ta de siste vallergan og skylle dem ned med en munnfull vin for . BufretBåde Ritalin og Vallergan virker sløvende for kroppen din, og sammen med alkohol kan denne effekten forsterkes veldig - og som sagt i værste fall få veldig . Prøvde å søke etter svar på spm mitt, men fant det ikke inne fra før.

En som er veldig nær meg, har fått utskrevet det søvndyssende middelet . Jeg har et spørsmål om blanding av alkohol og piller. Jeg går på vallergan som sovemedisin pga sove vansker etter seksuelt overgrep og . Hei, sliter litt med søvnen for tiden og har fått vallergan. Hva er det værste som kan skje om man tar for . Hva Vallergan tabletter er og hva det brukes mot Vær oppmerksom på at legen.


Potenserer virkning av barbiturater og alkohol, og kan gi interaksjoner med . Alimemazin (Vallergan); Hydroksyzin (Atarax); Syklizin (Marzine); Meclozin. Bde Ritalin og Vallergan virker slvende for kroppen din, og sammen med alkohol kan denne effekten forsterkes veldig - og som sagt i vrste fall f .

Vallergan - sovemedisin; Stilnoct, Imovane og Zopiclone - insovningstabeletter (B-prep.). Antabus - alkohol-motgift; Sarotex - antideppresiv; Duroferon . Vallergan (inneholder alimemazin): Virker søvndyssende og øker søvnlengden. Angstdempende medisiner av typen antihistamintypen (Vallergan, Phenergan). Angstdempende medisiner kan forsterke virkningen av alkohol med økt tretthet . Vallergan virker mot allergier og er kløestillende, sterkt beroligende og. Interaksjoner: Potenserer virkning av barbiturater og alkohol, og kan gi . Som opptrer i avvenningsfasen hos personer med alkohol- ogeller rusproblemer.


Sitter her og lurer p om jeg kan ta de siste vallergan og . Jeg finner de litt rart å anbefale phenergan og vallergan over f. Tolvon og Alkohol = alt fra besvimelse til en ekstra rusopplevelse for noen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg