mandag 25. desember 2017

Væskende sår i hodebunnen

Noen sykdommer utvikler seg bare i hodebunnen, men oftest er de en del av. Symptomer som pussdannelse, væsking, kløe og sammeklistring av håret bør få .

Jeg fortsatte å kamme og ble etterhvert veldig sår i hodebunnen. Informasjon om rsak, utredning og behandling av utslett i hodebunn. Kløe i hodebunnen kan skyldes begynnende hudkreft.

Hei, først av alt, jeg vet jeg burde gå til lege men jeg har ikke råd til det akkurat nå så lurer på om noen kan hjelpe. For et par uker siden begynte jeg plutselig å klø i hodebunnen. Uff, masse flass og små sår i hodebunnen.


Flassende, kløende hodebunn som blir væskende sår når man klør og pirker nok. Eneste som funker for meg er å bruke Nisim sin shampo for . Da har det til tider vært massevis av sår og væsket så mye at jeg har blitt. Kløe i hodebunnen er en vanlig plage og kan skyldes alt fra tørr og følsom hodebunn til psoriasis, flass, kontakteksem, seboreisk eksem og hodelus.


Da begynner de merkelig nok å gå over til små sår, uten at jeg har . Samtidig med det begynte jeg å få endel sår i hodebunnen. Jeg hadde mye kløe, og fikk etterhvert væskende sår i bakhodet. Enda verre er det med den ubehagelige følelsen man får når store hudflak løsner fra hodebunnen og etterlater hodebunnen så sår at man ikke . Siden en rekke forhold kan forårsake kløende hodebunn, bestemme kilden til.


Symptomer inkluderer skrape; humper og sår på hode og nakke; og lus egg . Det viste seg at jeg hadde fått et sår i hodebunnen, forteller hun. Merete Skårestuen fortsatt et væskende sår i .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg