tirsdag 19. desember 2017

Vondt i endetarmen når jeg sitter

Sitte i bil orker jeg ikke, til en viss grad kan smertene også gå litt over visst jeg . Men under lap fant de endometriose, da mellom livmor og endetarm. Men jeg hadde så vondt der at jeg ikke klarte og sitte på rumpa. Disse kan sitte helt ute i endetarmsåpningen, og kan være svært smertefulle hvis de blir betent.


Hemorrhoidesmerter kommer også ofte når du . Har symptomer som følger i tillegg til det jeg nevnte over: føler at det sitter noe i endetarmen og når jeg har avføring så må jeg av og til gå på do . Det er neppe tvil om at hyppigheten av kreft i tykktarmen og endetarmen henger.

Sitter svulsten lengere ned i tarmen er avføringssymptomer mer hyppig. Var som sagt vondt å sitte, og når jeg satt trykte det opp i endetarmen. I ettertid har det vært en sammenheng mellom penis og rumpa. Endetarmen består av den nederste delen av tykktarmen (rektum) og. Når svulsten sitter langt nede, kan det også komme blod og slim i avføringen.


Tykktarmen og endetarmen mottar avfallsprodukter etter at tynntarmen har . De siste ukene har jeg hatt smerte når jeg sitter på en stol mer enn en halvtime.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg