mandag 18. desember 2017

Apocillin 1g og alkohol

Spørsmålet mitt er om det er farlig å kombinere Apocillin med alkohol? Jeg har hørt at det kan ødelegge effekten av hele kuren. Kan jeg drikke alkohol når jeg går på Apocillin?

Legen utskrev Apocillin til meg, dette skal jeg bruke ganger om dagen i 10. Pillene er forresten av typen Apocillin 1g. Det å drikke alkohol har ingenting å si på om du går på penicillin eller ikke.


Er det farlig og bruke hasj eller amf når man går på.

Smertestillende og antibiotika spminnlegg4. Medikamenter › Sånn går det når du blander alkohol og penicillinBufretLignende18. Mange myter omkring det å skulle drikke alkohol når man går på antibiotika, ifølge almennlegen.


Mener å ha hørt at man ikke skal drikke alkohol mens man gjennomgår en penicillinkur. Det har ingenting å si for virkningen av Apocillin som er penicillin. Penicillin (for eksempel Apocillin) er en vanlig type antibiotika som mange av.


Men når det gjelder å ta seg et glass alkohol når man går på . Hei I går måtte jeg begynne på antibiotika, og det jeg lurer på er om jeg kan drikke alkohol denne helgen mens jeg fortsatt går på tablettene? Penicillin kan opptre i forskjellige preparater, deriblant Apocillin.

Det sies å ikke være farlig å drikke alkohol under en penicillinkur, men samtidig oppfordres . Ja, du kan drikke alkohol selv om du har tatt Azitromax, men det er større fare for leverskader. Fikk igår, onsdag, vite at jeg var smittet med klamydia, og fikk g engangsdose på azitromax som behandling for dette. Amoxicillin (inneholder amoksicillin): Kan tas uavhengig av måltid.


Voltaren mg x + Paracetamol (1g x 4). Alkohol, enkelte epilepsimidler og sikkert mye annet forsterker . Alzheimer's is the sixth leading cause of death in the . Alkohol og apocillin - Helse - Alkohol og apocillin . Cocktail – En cocktail på tannlegespråket er en blanding av Voltaren, g Paracet og Penicilin. Dette er gjerne no du får utskrevet av tannlege .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg