mandag 26. oktober 2015

Bli kvitt hoste fort

Hoste i form av både slim- og tørrhoste kan gjøre at man ikke får sove når man skal det. Se dette kjerringrådet mot hoste og bli kvitt hosten en gang for . Min far sliter med en forferdelig hoste og hostesaft ser ikke ut til å hjelpe.

Blir han ikke kvitt hosten så skal han gå til lege med dette. Særlig tørrhoste kan forverres og bli mer langvarig dersom man puster. Mange barn sliter med å sove når de har hoste, og dette kan fort gå ut . Hvis du noen gang har hatt en tørr hoste, vet du hvor skjerpende det kan være. Du kan flere ganger, uproduktivt hoste, gjør halsen sår og stemmen din hes. Hoste er kroppens måte å kvitte seg med slim, fremmede partikler eller annet.


Hoster (tørrhoste) mest om natten og jeg kan ligge våken i 3-timer pga hoste og spark fra tvillinggutta. Da må du nesten smøre deg med tålmodighet, for selv om de fleste av oss regner med at den irriterende hosten vil gå over etter en ukes ti . Har hostet lenge nå, jeg hadde feber frem til i går, og fra og med da begynte det å bli veldig mye hosting, jeg hoster meg rett og slett ihjel. Hoste som setter seg er ubehagelig og kan være vanskelig å bli kvitt.


Den kan både være smertefull og den kan holde deg våken om natten. Om slimet (sekretet) blir liggende i luftveiene vil du kunne oppleve. Her er noen gode råd for å kvitte seg med det ekstra sekre ….

Her er rådene for å bli kvitt forkjølelse. Her er tipsene som gjør deg fortere frisk av forkjølelsen! Så please, gi meg alle gode og mer eller mindre velprøvde og uortodokse kjerringråd og triks for å dempe eller bli kvitt hoste, og gjerne for å . Når jeg først er i gang med hosta så slutter det ikke, kan hoste i flere minutter. Noen blir kvitt alle symptomene unntatt hosten som kan vedvare opptil 3. Hvis luftveiene blir irritert av støv eller røyk eller blokkert med slim, er kroppens refleks handling å hoste. Hoste er et vanlig symptom på flere luftveisinfeksjoner.


Antibiotikabehandling hjelper ikke på plagene og gjør ikke barnet fortere friskt. Barn med bronkiolitt vil ofte bli innlagt på sykehus. Man kan bli kvitt en sår hals ved å gurgle den med en gurgledrikk laget av.


Jeg har veldig vondt i halsen når jeg hoster får jeg vondt i brystet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg