mandag 26. oktober 2015

Stikkende kløe på armene

Har fått kløe på oversiden av armene i det siste. Det begynner med intens kløe, noen ganger stikking i under huden, som igjen fører til små sår . Jeg er en mann på år som er plaget med en infernalsk kløe på armene.

Jeg er plaget av kløe og stikking i huden. Jeg har den siste måneden væt plaget med at det klør så innmari på. Dermatitis herpetiformis er en sterkt kløende hudsykdom.


Den er ofte lokalisert symmetrisk på kropp, armer og ben.

Fordi man sku da tro at hele kroppen ville klø hvis det var. Men det er kun armene og jeg aner ikke hvad det er eller hvorfor. Sykdom i leveren kan forårsake plagsom og langvarig kløe. Siden det er ulike underliggende forklaringer, finnes ikke en behandling som er nyttig for alle.


Jeg er interessert i å komme i kontakt med andre personer som har et uutholdelig problem med kløe. FUKTIGHETSKREM MOT KLØE: Det hjelper mot det meste, men ikke. Utslettet kan også forekomme andre steder på armer og bein, eller på .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg