mandag 19. oktober 2015

Lavt stoffskifte og graviditet

I dag har jeg funnet ut at jeg er gravid. Jeg er gla med samtidig så veldig bekymret. Ble ikke informert om at dette kunne være skadelig for fosteret, og ble ikke rådet til å vente til stoffskiftet .

Jeg er nå altså gravid (uke 11), og kom over informajson om at ubehandlet lavt stoffskifte i graviditen gir stor sjanse for misdannelser og . Ubehandlet hypotyreose kan true graviditeten og det voksende fosteret. LAVT STOFFSKIFTE: Therese måtte bytte fastlege flere ganger før hun fant en som tok henne på alvor. Problemet er at jeg stort sett kun finner info om graviditet og dem som allerede hadde lavt stoffskifte før de ble gravid.

Lavt stoffskifte = problemer med å bli gravid? Tyreoideasykdommer under graviditet og fødsel - Legeforeningen. Vi fant ut at jeg var gravid for 2uker siden, å en uke etter var jeg hos legen, tok blodprøver blant annet, jeg fikk i dag telefon fra legen om at.


Lavt stoffskifte og graviditetinnlegg29. Gravid med lavt stoffskifte - Graviditet, spedbarn og babytiden. Hei alle sammen Jeg har nettop funnet ut at jeg er gravid igjen. Etter forgje svangerskap fikk jeg lavt stoffskifte.


Lavt stoffskifte - Graviditet, spedbarn og babytiden. Graviditet, amming og stoffskiftesykdomaltformamma.

BufretDen trygge siden om svangerskap fødsel gravid gravide uke til uke termin. Ved for lav produksjon utvikler man hypotyreose (lavt stoffskifte) og ved for høy . Medfødt mangelfull utvikling av skjoldbruskkjertelen; Behandling med visse legemidler som har lavt stoffskifte som bivirkning; Graviditet (forbigående); Svikt i . Jeg spør om dette for en venninne: Hun er gravid med godt regulert lavt stoffskifte. Allikevel har hun flere symptomer som kan linkes til lavt . Jeg går daglig på levaxin og har nå blitt gravid.


Har fullførte uker bak meg, så har nettopp testet positivt. Har lest litt ang kombinasjonen lavt stoffskifte og . Juhuuuu :D Etter mnders prøving, mnder med levaxin og en prøveperiode med pergo så satt spiren :D Jeg er gravid :D :D :D Hvilke . Det er viktig at kvinnens stoffskifte ligger normalt gjennom. FTog FTsynker normalt under graviditet. Kvinner med hypotyreose (lavt stoffskifte) eller høye. Gravide som får lavt stoffskifte under svangerskapet skal henvises til spesialist.


Etter fødsel er det ikke uvanlig at kvinner har lavt stoffskifte (ca. 2-mnd). Lavt stoffskifte kan gi symptomer som tretthet, tristhet, tørr hud og hårtap. Tilstanden vil kunne gi økt stoffskifte en periode før stoffskiftet blir lavt. Jeg er ei kvinne på år, normalt god form, slank.


Jeg har ett par spørsmål angående lavt stoffskifte og det og bli gravid. Sykdommen, hypotyreose, eller lavt stoffskifte, er en sykdom i. Immunsystemet nedreguleres når du er gravid for at ikke kroppen skal støte .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg