tirsdag 6. oktober 2015

Utflod lukter ammoniakk

Foul vaginal lukt kan være en svært pinlig tilstand. Et utslipp av ammoniakk lukt virkelig slite og bekymring. Utflod er normalt, men er illeluktende utflod noe å .

Side av - Sliter sånn med vond lukt fra underlivet. Amoniakk lukt kjenner er ofte ett tegn på diabetes, men da lukter det helst fra munnen. Noen andre som får sterk lukt nedentil når dere går gravid. Hei, da jeg var gravid sist luktet det veldig sterkt av underlivet.


Hvordan lukter det fra underlivet deres nå? Jeg har fått veldig illeluktende utflo lukter nesten som amoniakk. Jeg begynte med p-piller (microgynon) i september for å regulere mens. Urin som blir liggene i trusa en stund lukter amoniakk. Ja, det er trusa det lukter av når dråper med urin blir blandet med luft og utflod.


Jeg har gått på en hestekur av antibiotika kur,det hjalp ikke. Utflod skal normalt sett ikke lukte vondt, men ubalanse i skjedens normale. Men vi ønsker i hvert fall ikke å lukte vondt der nede. I tillegg til vond lukt kan også endringer i utfloden din gi deg en pekepinn på om du . Etter at jeg ble gravid er jeg plaget med skikkelig vond lukt fra underlivet.


Det er vanskelig å angi hva som er normalt i forhold til når man har for mye utflod. Dette fordi både mengde utflod og lukten denne avgir varierer, samtidig som .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg