mandag 26. oktober 2015

Kviser på ryggen gravid

Hjelp - full av kviser siden jeg ble gravid! Etter at jeg ble gravid har jeg fått utrolig mange kviser, overalt! De i ansiktet er ikke så store, men har fått store på rygg, bryst og skulder.

Hadde dere mye kviser i graviditeten, og hadde det sammenheng. Mens denne gangen er jeg heldekket med kviser i hele ansiktet, ryggen, . Jeg har blant annet vært plaget med kviser helt siden jeg ble gravid. Jeg har ikke plettfri hud til vanlig heller, men da jeg ble gravid tok det helt .

Jeg er år og har vært plaget med uren hud og mye kviser siden 16-års. Jeg hadde veldig feit hud og byller i annsiktet og på rygg. Jeg sliter sånn med kviser på ryggen og brystet, og litt på halsen.


Jeg hadde kviser på ryggen da jeg var gravi og Basiron tok stort sett . Jeg har også fått masse store, vonde kviser nå etter at jeg ble gravid. Hadde en på haka som var så vond at jeg måtte sove på ryggen i noen . Jeg er plaget av kviser på rygg og litt på bryst. Sist jeg var gravid hadde jeg kjøttkake- hud i ansiktet, brystet og ryggen.


Jeg hadde en del kviser når jeg var yngre, men ikke overvettig plagsomt.

Noen andre som har fått masse kviser i starten på graviditeten? Det ser ut som utslett, og dekker brystet og øverste del av ryggen. Hvordan har huden deres forandret seg under graviditeten deres? Kollegaen min slet med senpubertale kviser på ryggen og mellom . Det er slett ikke unormalt å få en kvise på rumpa i blant.


Dersom du er plaget med kviser på ryggen, brystet eller halsen kan du behandle . Få uker etter at hun fødte sønnen sin, fikk hun store kviser over ansikt, hals og rygg. Kviser på rygg og skuldre er i hovedsak forårsaket av tette porer, som er et resultat av oljen som genereres av talgkjertlene og bakterier. I september i fjor fikk jeg plutselig en masse kviser.


De fordeler seg over ryggen, brystet, overarmene, halsen og delvis i ansiktet. Gravid og lurer på hva som skjer uke for uke i første trimester? Fordi livmoren vokser vil noen kjenne verking i korsryggen som minner om en menstruasjon.


Kviser oppstår oftest i ansiktet, men også ryggen og brystet er vanlige steder å få. Dessverre opplever mange under graviditeten å få mer kviser og uren. Hvis man ønsker å bli gravid må man vente minst måned etter at man har .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg