onsdag 28. oktober 2015

Sår som ikke gror i nesen

Jeg hadde et sår som aldri grodde inne i nesa mi, utrolig ubehagelig! Jeg ble anbefalt en sårsalve på apoteket som . Sår som ikke gror i dette området, er hyppigst forårsaket av at.

Tørr nese og økt skorpedannelse i nesen kalles også rhinitis sicca. Dette er en tilstand med kronisk betennelse i neseslimhinnen som ikke skyldes allergi. Bør jeg be legen min henvise meg til øre-nese-hals-spesialist? Dette er ikke noe gøy mer og jeg hater å gå til leger, men et sår som ikke gror er .

BufretLignendeHvis basalcellekreften sitter nær brusk, f. I midten oppstår et sår som ikke vil gro, men som i perioder dekkes av en tørr. Ved inngrepet oppstår et sår som gror i løpet av noen uker, ev. Det kommer av at såret du får ikke får være i ro. Når du piller slik at skorpen detter av, kan det begynne å blø, . Jeg har blitt meg bevisst at jeg har hatt et irriterende sår i nesen, i flere uker nå. Det er svært så lite, men svir og er vondt.


Forum › Generell diskusjon › GenereltBufretLignende13.

Jeg har et sår inni nesboret som jeg har hatt i ca år. Kan komme en skorpe, men denne detter fort av. Jeg blir gal, kjennes ut som jeg har store buser i nesa, så jeg peller bort skorpene. Dette er et sår (?) som ikke gror av seg selv, og det smitter . Hvis et sår ikke gror på 4-uker, kalles det et kronisk sår.


Den vanligste årsaken til kroniske sår er nedsatt blodsirkulasjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg