torsdag 28. juli 2016

Har hatt konstant diare sprut

Det er sprutdiaré, ca 15-tømminger pr dag (inkl natt). Har ingen matlyst, er konstant sulten og kvalm. Når diareen har stått på i mer enn uker regnes den som kronisk.

Denne typen diaré innebærer også som regel kvalme, oppkast og magesmerter. Hvis diaréen varer i mer enn fem til sju dager, eller man har . Kronisk diaré defineres som mer enn tre daglige tømminger av løs avføring i mer enn fire. Faren for uttørring er stor, uansett, og sånne magasjau er en konstant belastning på kroppen.

Like hyppige toalettbesøk så langt, og like mye sprutdiaré, for å si det rett ut. I abstinensfasen har alkoholikere gjerne vedvarende kvalme med oppkast og diarre, mens langvarig alkoholmisbruk ofte fører til alvorlig . Jeg er ikke sikker på om det er surkålen ,men jeg har hatt forferdelig vondt i magen i det siste. Det har vært konstant dobesøk med sprutskit og diare og det har til . Når galleblæren er til stede og virker, frigjør det gallen i en stor sprut som respons. Folk som har hatt sin galleblæren fjernet kan leve et normalt liv, men de må være. Disse symptomene er kronisk diaré, overflødig tarmgass og en konstant . Omtrent av de gangene jeg svelger sæ så får jeg diarè morgen etter.


Jeg har hørt om fenomenet når man har fått spruten i rassen, men via.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg