torsdag 28. juli 2016

Rød og varm i ansiktet

RØDFARGE: Det er flere grunner til at man blir varm og rød i ansiktet. JEG ER SÅ LEI AV Å VÆRE KONSTANT RØD I ANSIKTET”. Jeg blir plutselig rød i kinnene, og det kjennes ut som om jeg får .

Røde kinn kan være symptom på at det ligger en alvorlig sykdom bak, mens de. Spesielt mange kvinner opplever rødbluss i ansikt og på hals og bryst. Men er jeg den eneste som får glodvarmt ansikt?


Føler meg kokvarm, og blir rød i kinnene.

Rosacea oppstår oftest i sentrale deler av ansiktet, spesielt i panne, nese og. Andre som til tider blir skikkelig varm i ansiktet og kroppen generelt? Har målt temp utallige ganger, men har ikke feber.


Rosacea er en kronisk betennelse som gir rødflammet hud i ansiktet, særlig i pannen,. Ved aktiv sykdom kan det også komme små røde hevelser, kviselignende. Ekstreme temperaturer; Alkohol; Varm mat eller drikke . Er et blussende rød i ansiktet et tegn på høyt blodtrykk?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg