mandag 25. juli 2016

Vannkopper baby 4 mnd

I frykt for at datteren min på mnd skulle bli smittet, ble vi hjemme. Noen som vet hvor tidlig man kan få vannkopper? Er det dumt å smitte en på mnd med vannkopper.

Hjelp datteren min på uker har vannkopper, farlig eller ikke. Er det farlig for en mnd baby å få vannkopper? Forum › Generell diskusjon › GenereltBufretLignende15.

Min baby på og en halv måned har fått vannkopper i dag. Emilen min hadde det da han var mnd og det var helt grusomt. Dere med barn som har hatt vannkopperinnlegg20. BufretLignendeDe aller flest barn gjennomgår vannkopper, og sykdommen opptrer over hele verden.


I går oppdaget vi at datteren min på år hadde fått utslett som etterhvert ble veskefylt. Min mnd gamle datter har hatt noen prikker som ligner på vannkopper, røde med en liten gulaktig . Lille jenta mi på måneder har nå blitt smittet av storesøster og fått vannkopper. Hun holdt jenta mi litt, kan hennes baby bli smittet ved at hun holdt jenta.


Har det heller ikke noe å si om barnet fikk vannkopper som baby eller før fylte to år?

Med jevne mellomrom herjer det vannkopper i barnehager og skoler. Hvor lang tid tar det før smitten bryter ut? Jeg hadde ALDRI utsatt en liten baby for vannkoppesmitte med vilje.


Ine Sofie har fått vannkopper og jeg er redd Patrick også skal få det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg