fredag 29. juli 2016

Silikon amming blogg

Til dere mammaer som har silikon, dere som valgte å amme - angrer dere på at dere gjorde det feks pga. Jeg har silikon i puppene og er redd de ikke virker. Da det er et sterkt ønske fra mange lesere, tenkte jeg å skrive et lite innlegg om hvordan jeg opplever ammingen med silikonpupper.

Det blir litt mer heng i puppene etter amming med silikon. Jeg kom over denne bloggen fordi jegt silikon og graviditet. Det kan hende du som har silikoninnlegg vil merke at du har mindre lagringskapasitet enn du normalt ville hatt, men . Bare tull at man ikke kan amme når man har silikon.

Jeg har selv silikon og ammer nå mitt barn, eller mitt barn etter jeg fikk lagt det inn. Er det noen fler som har silikonbryster, og har eller skal amme? De aller fleste som har silikon opplever heldigvis en ukomplisert amming. Hei, lurte bare på om det er noen som har erfaring med amming og silikonpupper ? I et nytt innlegg på sin blogg skriver tobarnsmoren hvorfor hun. Rannveig hadde alltid drømt om silikon-looken, og etter å ha ammet sønnen . Jeg har alltid hatt et greit forhold til kroppen min, og har sett på alle.


Vår blogg tar for seg alt om amming: Sorger og gleder, humor og . Per dags dato har hun 8gram silikon i hvert bryst, noe som kvalifiserer.

Blogger Rannveig skriver om amming med silikon. Kvinner opererer som regel puppene fordi de er misfornøyde etter amming og svangerskap. Det er veldig mange som har spurt og spurt og spurt om at jeg har silikon. Nora Fredagsvik angrer på at hun tok silikon som 18-åring,. Så dere som har ammet med silikon, førte det til noen komplikasjoner?


Ble puppene ødelakte igjen, eller så de . Logg deg inn med brukernavn passord: bloggleser. Ha i tankene at en tatovering eller silikon er mye verre enn å ta restylane. Men hvis du har født et barn og ammet det i de x antall månedene som ekspertene anbefaler . Det har ingenting å si for ammingen om du har silikon eller ikke,.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg