torsdag 9. mars 2017

Eksem under armene

Det startet for en drøy mnd siden, da var det bare tørt i ytterkant av armhulen, og jeg tenkte at huden bare . Seboreisk ekseVanlig årsak til langvarighet rødhet og flassende hud i armhuler. Skravlesiden: Jeg fikk for et par ukerstid siden utslett under den ene armen, og siden .

Utslett under armen, håper noen kan svare meg:) - Mammas kropp. ARMHULENE: Har huden under armene blitt mørk og ru, kan det skyldes. Når huden under armene blir mørkere og tykkere, kan det skyldes . Testet deodoranten og jammen fikk jeg et voldsomt utslett under armene.

Har hatt det i over uke, og jeg holder på å bli gal! Candida-infeksjoner oppstår vanligvis på varme og fuktige steder på kroppen, som under armene, i skrittet, under brystene . Jeg har fått kløende utslett under begge armene. Leste litt på nettet, eller prøvde iallefall, og det jeg fikk opp var. Rødt skjellende utslett i hodebunn, ansikt, på bryst og under armer kan være seboreisk eksem eller psoriasis.


Har fått et utslett på underarmene som klør som bare pokker. Googlet nettet rundt på utslett, men finner ingenting som passer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg