tirsdag 21. mars 2017

Senebetennelse oppå foten

Det å ha vondt i foten og nærliggende strukturer kan være særdeles plagsomt. Smerter oppå foten kan skyldes tendonitt i ekstensor senene oppe på foten – da mer spesifikt i extensor . Kropp og helse - Kvinneguiden Forumforum. Det har vært litt vondt oppå rista på foten min de siste dagene, men.


Vondt på utsiden av foten etter joggetur - Kosthold. Senebetennelse kan være vondt og ubehagelig. Pain oppå foten - mulige årsaker forklart årsakene smerte foten.

AnonymforuHar så vondt oppå foten når jeg går. Samboeren min sier at det er nok senebetennelse, for da får man sånn kul. Nå har jeg nettopp fått tatt MR av fot og ankel, men kan dessverre ikke.


Ved akillessenefestet er det tegn til lettgradig senebetennelse. På forrige trening tråkket jeg ned litt feil, og det knasa litt i området som er vondt, og nå i ettertid stikker og brenner det oppå foten, akkurat der . Smertene sitter oppå fotbladet, kjennes nærmest ut som det er i den største muskelen som går frem til tåa, om du holder over foten din og løfter .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg