mandag 13. mars 2017

Ising i tennene etter alkohol

Hva skjer med tennene når man drikker mye alkohol egentlig? Hver gang dagen derpå blir tennene mine overfølsomme, og jeg kan nesten ikke spise noe uten . Når jeg drikker alkohol, går det for det meste i smirnoff ice og cider,.

Det pleier faktisk hjelpe mot ising i tenna. Hver gang jeg drikker alkohol, får jeg så vanvittig vondt i tennene i. Jeg har et problem dagene derpå - etter at jeg har drukket alkohol. Jeg får ufattelig ondt i tennene, og jeg klarer ikke å spise noe eller for .

Opplever ingen ising viss jeg kun drikker brus og . Når jeg kjenner etter, har jeg i hvert fall vondt i 4-tenner. Når er det trygt å amme igjen etter å ha drukket alkohol? ISING I TENNENE: Ising er ikke farlig, men fryktelig ubehagelig. Etter advokattimer kom foreldrene endelig til enighet.


Ising i tennene er ufarlig, men kan være veldig ubehagelig. Som regel skyldes ikke ising i tennene skader på tennene, men oppstår i forbindelse med inntak av . Ising i tennene (kan skyldes økt rotsensitivitet grunnet bakterier og plakk).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg