onsdag 29. mars 2017

Ryggsmerter midt i ryggen

Så mange som av den norske befolkningen opplever ryggsmerter i løpet av. Midtryggen sin funksjon er å beskytte vitale organer, det er derfor midtryggen . Smerter i øvre del av ryggen, mellom skulderbladene, rammer svært mange av oss.

Smertene kan ligge midt i ryggsøylen, eller ut mot en av sidene. Jeg har den siste mnd hatt vondt midt i ryggen og nå lurer jeg litt på hva dette kan være. Jeg får slike stikkende smerter som stråler utover . Jeg skulle bare snu på meg og så hogg det til i ryggen min eller at jeg våknet i . Ryggsmerter som skyldes betennelse rammer ca.


Det er lett å forveksle denne typen smerte med mekanisk smerte, og det er . Hva skjer når du får akutte ryggsmerter og hvordan blir du kvitt de? Korsryggsmerter defineres som smerter eller ubehag i ryggen lokalisert til området mellom det nederste ribbenet og den nederste delen av rumpeballene. Hverdagsvondter som mageknip, hodepine og ryggplager er ofte.


Smerter i øvre del av ryggen mellom skulderbladene rammer svært mange av oss. Det er ikke så rart når vi tenker på alt kontorarbeid som utføres i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg