fredag 10. mars 2017

Tett i nesen gravid

Under graviditeten kan du oppleve forskjellige plager. Mange gravide opplever langvarig tett nese i løpet av graviditeten, og særlig mot slutten. Men jeg spør likevel, jeg er gravid i uke og er pottetett i nesen om jeg ikke bruker nesespray. Må innrømme at jeg har brukt det i over en . Syns å ha lest noe om at hormonell påvirkning kan gjøre at mange gravide sliter mer med tett nese under svangerskapet enn til vanlig.


H1Nvaksinen :S har ikke tenkt over det en gag, men han sa at det . Blir så tett i nesen,og tørr i munnen om natte.

Dere flergangs som venter motsatt kjønn denne gangen. Foreldre › Gravid › Slik merker du at hun er gravidBufret12. Hos noen ser man rett og slett at de er gravid ut fra en spesiell glød de har i. Selv om det ikke er noe stort problem, så er du ikke alene om det. Hver tredje gravide er plaget med tett nese. Jeg holder på å bli GAL av tett nese for tiden!


Kan jeg bruke denne en gang hver kveld selv om jeg er gravid? Enkelte kvinner kan føle at de er gravide, før verken symptomer eller. Har du tenkt over at tett nese eller blod fra tannkjøttet kan være tegn på .

Fere hundre ulike virus kan fremkalle en forkjølelse. Felles for disse er at de først og fremst angriper slimhinnen i nesen og svelget. I det siste har jeg våknet om natten med tett nese og prøver å snyte. Mange gravide kvinner lider av forkjølelse, tett nese, pusteproblemer og søvnproblemer gjennom hele graviditeten, men vil ikke bruke vanlig . På denne siden finner du vanlige stilte spørsmål om graviditet som vi har fått inn til våre farmasøyter i Spør Apotek 1. Dersom du ikke finner svaret du er ute etter, . Jeg liker IKKE å ta nesespray, og om jeg får tett nese ved forkjølelse pleier jeg . Jeg skal ikke si jeg har funnet noen vidunderkur mot min tette nese men føler vel at jeg har blitt bedre ihvertfall av.


Er idag dpo og har hatt VELDIG ømme pupper siste dager. Forandret seg litt også, orker ikke bruke bh. Jeg er gravid i uke og har vært potte-tett i nesen i de siste ukene.


Har prøvd saltvann, nesehorn etc, men bare sterk type Otrivin o. Konstant tett i nesen Komplikasjoner og plager. Preparatet kan brukes under graviditet i terapeutiske doser. Allergikere som plages av tett nese, merker iblant at symptomene forverres under graviditeten.


Dette skyldes at kroppens organer og vev iblant hovner opp når . Mange gravide opplever at fingre og tær blir stive og ømme, spesielt om.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg