fredag 31. mars 2017

Tette bihuler hodepine

Vet ikke om jeg kronisk tett, men føler det slik(får ofte vondt i bihulene) så. Hvis du er tett i bihulene, og samtidig har hodepine (spesielt i panneområdet), da bør . Jeg har hatt hodepine stort sett hver dag siden januar.

Fikk allikevel en kur med Ery max mot betennelse i bihulene. Ble noen dager før juleaften tett og snørrete. Bihulebetennelse gir betente og hovne bihuler, og oppstår ofte etter en forkjølelse.


Hvis nesen kjennes tett, kan det misoppfattes som forkjølelse.

Hodepine relatert til tette bihuler kan du lett sjekke ut sjøl; Får du sterkere. Men at nedsatt passasje til bihulene gir nedsatt surstoffopptak - nei. Hodepinen kommer snikende, kroppen verker og du drar på deg teppe. Det kan da være bakterier i bihulene som formerer seg og fyller opp . Men går du lenge med tett nese, nese som renner eller smerter i eller rundt. Lurer på om det jeg plages med kan være tette bihuler?


Hver gang jeg blir forkjølet, halsbetennelse osv så får jeg trykk og hodepine. Har hodepine grunnet tette eller betente bihuler for n`te gang. Og hver morgen vokner jeg og er tett i nesen + masse slim.

Brekker meg av dette og hoster opp alt gugge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg