torsdag 7. mai 2015

Gravid tips

Hvor mange prosent av de som er gravide tror du får i seg den anbefalte daglige mengden av grønnsaker og frukt? Da bør du sjekke om du gjør alt riktig for å sikre at spiren sitter. Som gravid mangler det ikke på gode råd om hva du skal gjøre og hva du.

Kommentarer til hvordan redaksjonen har løst saken på, tips om . Du har garantert mange bekymringer i graviditeten, men flere av dem er helt unødvendige. Mine små råd og tips for deg som er gravid :) Hei! Jeg er gravid i uke :) Denne tiden har vært alt i fra spennede til skummel!

Noen tips og triks kan uansett være lurt å vite om, slik at du kan . Det er mange spørsmål som melder seg når man er gravid. Hva kan man spise, er det lurt å trene, hvor lenge er det vanlig å være kvalm mm? Etter som graviditeten går fremover, vil vektøkning, ryggsmerter og andre symptomer . Bloggen begynte å bli populær da Anette-Marie gikk gravid med Tina Odine, og andre i samme situasjon fulgte med og fikk tips og råd fra . Jeg har pakket alle mine erfaringer inn i noen ganske enkle og greie tips, så håper jeg du får noe ut av det også, enten du er gravid eller har .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg