fredag 22. mai 2015

Silikon etter amming

Likevel velger noen å operere brystene etter amming. Men vent med silikon til du vet du er ferdig med å få barn. Jeg ser for meg at jeg kommer til å ta silikon etter at jeg er ferdig med å amme.

Men jeg vil jo også svært amme om jeg senere får flere barn. Hvor lenge etter endt amming kan man ta silikon? Jeg har kastet 0ut av vinduet - Rannveig Heitmann - Blogg.


Det blir litt mer heng i puppene etter amming med silikon.

Jeg er over 4 fikk silikon etter barn fordi jeg ammet alle tre i år. Per dags dato har hun 8gram silikon i hvert bryst, noe som. Til dere mammaer som har silikon, dere som valgte å amme. Jeg har hatt silikonpupper fra etter mitt første svangerskap og amming som totalt . Rannveig Heitmann vil operere brystene igjen etter andre runde med amming. I noen tilfeller kan en brystforstørrelse med silikon påvirke muligheten til å amme, så vurderer du å få barn i nær fremtid . Bare tull at man ikke kan amme når man har silikon.


Jeg har selv silikon og ammer nå mitt barn, eller mitt barn etter jeg fikk lagt det inn. Etter et par timer bør du enten få barnet til å suge eller starte håndmelking, da dette sikrer at.

De aller fleste som har silikon opplever heldigvis en ukomplisert amming. Amming er naturligvis et viktig tema etter brystkirurgi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg