mandag 25. mai 2015

Kortisonkrem underlivet

I flere år har jeg hatt problemer med en intens kløe i underlivet (særlig rundt klitoris og endertarmsåpningen), og gått til lege flere ganger. Jeg har i lengre tid (ca mnd) hatt irritert hud i underlivet. Kortison kan maskere infeksjoner og forverre saken over tid.


Steroidkremer (kortisonkremer) har mange navn. Noen navn på svake steroidkremer er Hydrocortison (som kan kjøpes uten resept), Locoid og Apolar. Informasjon om bruk av kortison kremer og steroid salver mot eksem og.


Kan man bruke fuktighetskrem og kortisonkrem samtidig? Poenget mitt er at hudlegen gir oss kortison til å smøre underlivet til min år gamle datter, og basert på dette vil jeg tro du kan broke det også, . Har hatt kløe i underlivet i lang ti før jeg nå har tenkt til å prøve å bli kvitt. Kortison skal ikke brukes noe sted med mindre det er en åpenbar . Har fått kortisonkrem for eksemen i underlivet, men synes ikke det hjelper noe. Jeg vil jo gjerne bli kvitt dette problemet.


Sopp er jo noe av det første vi tenker på hva angår kløe i underlivet. Eksem gir utslett og klør intenst og må behandles med kortison.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg