tirsdag 16. juni 2015

Blod etter samleie

Vaginale blødninger utenom de faste periodene er imidlertid ikke særlig uvanlig, heller ikke blødning etter samleie. En uventet vaginal blødning betyr at det . Blødninger etter sex kan for noen virke skummelt.

Den vanligste årsaken for dette er at slimhinnen i livmorhalsen har . Det KAN skje at man kan blø litt etter et samleie hvis det for eksempel har vært slik. Jeg og kjæresten min knulla ganger på to dager,å tredje dagen når jeg stakk pikken i fitta hennes så fikk hun . Symtomene på livmorhalskreft er: Blødningsforstyrrelser og blødning etter samleie, blodig, illeluktende utflo blødning etter at du har passert .

Da jeg fikk på do i morges var det en del blo og samme når jeg tørker meg. Har nett sluttet på p-piller etter å brukt det i år. Når jeg nå hadde sex med min samboer fikk jeg en liten blødning etterpå.


Har slitt med det de siste månedene, begynner å blø etter sex. Ellerst jeg, og jeg tror dette er den mest vanlige årsaken: Blødning ved samleie skyldes .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg