torsdag 11. juni 2015

Visdomstann symptomer

Deretter kan det også komme andre symptomer: Dårlig smak i munnen tannpine, visdomstenner, visdomstann, TYPISK TANNPINE: Siden . Visdomstenner er de siste jekslene (molarene) som bryter frem fra gummen. Søk enkelt i alle våre symptom- og sykdomsomtaler .

Hvilke forskjellige frembrudd av visdomstenner kan jeg bli utsatt for? Hva er symptomene på visdomstannfrembrudd? Selve tannfrembruddet av visdomstennene skjer mellom 17-26-års alderen, og noen opplever symptomer fra lett irritasjon til smerter i området i denne . Visdomstennene er de siste tennene som vokser i munnen av de som mennesket.

Hvis du har symptomer (smerter, hevelse, dårlig smak i munnen) omkring . Jeg har hatt press på tannkjøttet der lenge og følt meg litt uvell. Tendeneser til feber og kvalme, men jeg har uansett trodd det var visdomstanna . Visdomstennene er i dag en overflødig rest fra fortiden, men de fire store jekslene var i realiteten våre forfedres kjøkkenmaskiner. Jeg har opplevd å være litt sår og småhoven på tannkjøttet som dekker visdomstanna mi nede, men nå er det virkelig SMERTE! Jeg har en visdomstann som har brukt 15+ år på å vokse ut, og nå er den i en aktiv.


Symptomer og smerter år etter fjerning av visdomstann.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg