fredag 17. april 2015

Våkner med hodepine

Om man har morgenhodepine eller våkner av hodepinen. Hodepine er en folkesykdom som de fleste av oss opplever en gang i blant. Hvorfor er det slik at jeg våkner opp med dundrende hodepine så og si hver.

Pleide å ha hodepine hver eneste morgen da jeg bodde i Norge. Det klassiske er at godartet hodepine gir seg etter søvn. Den siste tiden har jeg våknet med hodepine hver dag.

Forrigeg uke hadde jeg praksis, så jeg tenkte det kanskje hadde med belastning å gjøre . Våkner med hodepine - Graviditet, spedbarn og. Hodepine kun ved oppvåkning i en ukeinnlegg19. Jeg våkner hver morgen med Hodepine og noen ganger går det over i løpet av . Har vært mye stiv i nakke og skuldre og våknet ofte med fæl hodepine.


HODEPINE: Det kan være smertefullt å ha hodepine og dersom de kommer. Ikke alle a-mennesker, så hvis du våkner opp med vondt i hodet, .

Noen våkner opp søndag morgen med hodepine, etter en . Jeg har i de siste hatt hodepine hver morgen. Smerten sitter bak øyet og er svært ubehagelig. Hodepinen er der om jeg våkner på natten også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg