torsdag 23. april 2015

Kviser i panna

Kviser som dukker opp på nesa eller i pannen skyldes enten puberteten, eller så er de et tegn på at du er utsatt for et høyt nivå av stress. Ifølge kinesisk medisin røper kvisene hva som skjer på innsiden av kroppen. Kviser i pannen kan tyde på stress eller søvnmangel.


Så begynte jeg med (ja, hold deg fast) Clearasil, bare i panna. Men kviser på bestemte deler av ansiktet kan faktisk være et symptom. Denne artikkelen kommer til å være utelukkende av kviser i pannen. Selv om jeg vil dekke deres generelle årsaker og løsninger for kviser, vil jeg betale litt .

Jeg har fått en ekstrem økning av kviser i ansiktet, spesielt i pannen, ved hårfestet, i øyenbrynene og i tinningen, og litt i kinnene, på ryggen . Jeg fikk for ca måned siden (kanskje mer) masse småkviser i pannen og ved hårfestet. Dette er uvant, i og med jeg aldri har slitt med kviser . VET DU HVA KVISENE DINE BETYR: Kvisens plassering kan fortelle deg mer enn du tror. Hvis du er stresset av dårlig ernæring, inaktivitet eller psykisk eller fysisk stress, vil du ikke bare få kviser på pannen, men hele kroppen vil bli berørt. Nesten alle unge får kviser på et eller annet tidspunkt, men hvorfor får vi dem?


Kvisene man får i pannen kommer som regel fra hva man spiser. Så hvis man sliter mye med kviser i pannen, er dette på grunn av kostholdet. Hei, jeg er en gutt på år som sliter med kviser på rygg og bryst.

Jeg har minst små kviser på panna og noen ellers rundt i ansiktet. Her er det snakk om store, betente kviser som ligger under huden og som er. Jeg har nesa, haka, panna og starter kraftig i kinna med sorte . Fikk masse kviser i panna for under et halvt år sia. Var helt rein i jula, men så plutselig kom de. Det er ikke bare kviser, men også en del . Kviser i panna - posted in Helse: Har aldri hatt store kviseproblemer, men jeg skal liksom til enhver tid ha en eller to kviser i panna og det . Glem det gammeldagse tannkremtrikset mot kviser.


Det finnes i dag svært effektiv behandling av akne, sier hudlege. I takt med hormonene blomstret kvisene frem. Til vanlig har jeg hudormer og små kviser i panna, men nå har jeg skikkelig dårlig hud i hele . Har de siste ukene fått masse små kviser i panna.


Kviser er så vanlig at de færreste tenker på det som . Til alle dere som har spørsmål om kviser og hudormer: Nesten alle har.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg