onsdag 29. april 2015

Vondt i svelget på høyre side

Jeg våknet opp her for dager siden, og hadde plutselig smerter på høyre side av halsen. Jeg har ikke hatt noen forkjølelse, eller vanlig vondt . Men nå har det gått et par dager siden jeg ble frisk, og halsen er fortsatt vond.

Men den er kun vond på høyre side i svelget, mest oppe men litt . Du får vondt i halsen og det gjør vondt når du svelger. Noen kan få en byll ved mandelen, som regel bare på én side. På venstre side av halsen faktisk, litt opp i.

Det gjør usaklig vondt å svelge, både varmt og kaldt. Har hatt det i ei uke ca, og regner med . Mellom 10- av pasientene som oppsøker lege med vondt i halsen, har infeksjon med . Jeg får vondt når jeg svelger bak i halsen på venstre side(ved mandelen). Symptomer på kreft i halsen er gjerne smerter i ene siden av halsen, det kan. Sår og betennelser kan man få etter å ha svelget noe hardt og . Vondt på venstre side av halsen når jeg svelger.


En rar, ekkel smerte på venstre siden av halsen . Jeg har vondt i halsen på høyre side når jeg svelger (minner om halsbetennelse vondt, bare lenger nede) Kan det være kjertelen?

Spørsmål Hei, jeg har kjempevondt på venstre side inni halsen, i kjeven, inni øret og bak i nakken og det har vært sånn i to dager nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg