torsdag 18. februar 2016

Røde kinn allergi

Røde kinn kan også oppstå som følge av surstoffmangel (forgiftninger, hjertesykdom, lungesykdom, blodtap) og alvorlige allergiske reaksjoner. Og hver gang han får melk blir kinnene illrøde, varme og knusktørr hud. Pass på at det ikke er elveblest for da bør de få allergimedisin.

Tror ikke det kan være rosacea, da jeg aldri har hatt kviser og dette har vært hele livet. Jeg har et problem med at jeg blir ekstremt rød og varm i kinnene, samtidig som de blir noe hovne. Jeg har ikke probler med svette og jeg vil . RØDFARGE: Det er flere grunner til at man blir varm og rød i ansiktet.

Noen blir knallrød av ingenting, mens andre bruker rouge for å få roser i kinnene. Kløende, røde, rennende og hovne øyne er vanlige symptomer på allergisk konjunktivitt, som ofte oppstår under pollensesongen, men som kan forekomme året . I dag morges våknet jeg til noe så søtt som at kinnene mine var ufattelig røde. Etter at jeg hadde dusjet tok jeg på min vanlige milde ansiktskrem og det begynte . Ho kan våkne opp på morgenen med ett kjempe rødt kinn, som er varmt. En av mine gutter hadde slike røde kinn, men det skyldes allergi. For dager siden - Mange pasienter med atopisk dermatitt har allergier mot fremmede.


Dette er den vanligste, allergiske hudreaksjonen blant barn. Utslettet kommer en ukes tid senere, med kraftig rødme i kinnene og blekhet rundt munnen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg