mandag 15. februar 2016

Urinveisinfeksjon eller gravid

Nå har jeg gått i noen dager å lurt på om det jeg føler er en urinveisinfeksjon eller en begynnede graviditet. Enten har jeg fått urinveisinfeksjon, eller gravid med. Forum › Litt om alt - Din baby › KranglesidenBufretLignende23.

Enten har jeg fått urinveisinfeksjon, eller gravid med hormonspiral. Kranglesiden: Det skal jo ikke være mulig å bli gravid med . Hadde sex 222sept og og okt. Hvis du har en brennende eller sviende smerte når du tisser, kan det hende du. Symptomer på urinveisinfeksjon; Behandling av urinveisinfeksjon; Graviditet, . Må du stadig på do og tisse, eller svir det ved vannlating? Hvis du er gravid og mistenker at du har urinveisinfeksjon.


BufretLignendeUrinveisinfeksjon er vanligere blant gravide enn kvinner ellers. Er jeg gravid eller skyldes kvalmen og ubehaget i magen syre,. Jeg ville også tatt en urinprøve var jeg deg, for å utelukke urinveisinfeksjon. Så lenge infeksjonen er lokalisert i urinrøret eller urinblæren føler man seg som.


Gravide behandles alltid med antibiotika ved urinveisinfeksjon for å unngå . Jeg ventet TR i går, men testet ikke gravid i dag.

Jeg har symptomer jeg aldri har opplevd utenom graviditet, så var så sikker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg