onsdag 3. februar 2016

Har tatt ibux og er gravid

Graviditet og fødsel Brukt ibux tidlig i svangerskapet, engstelig for. Jeg har ikke tatt noen medikamenter siden. Leste litt om gravid og ibux på nett etterpå.

Selv om tabletter som Ibux, som inneholder virkestoffet ibuprofen er reseptfritt,. Fra du har tatt en positiv graviditetstest er det andre regler som . Jeg vet at man ikke skal ta ibux når man er gravi men jeg hadde ikke særlig. Selv har jeg tatt migrenemedisinen Imigran i begge mine .

Jeg har hatt influensa nå med høy feber en uke. Har tatt to ibux med timers mellomrom hele uka! Har tatt nesten et halvt brett med vanlig ibux siste uka, tror dere det kan ha skadet fosteret? Gravid og har tatt masse ibux - Anonymforum14. Hvorfor er det farlig å ta ibux når man er gravid?


Anbefales bare i andre trimester for gravide. Vårt råd til gravide og ammende er at de i første rekke bør bruke paracetamol hvis de har behov for smertestillende tabletter. LES OGSÅ: Dette bør du spise når du er gravid.


IBUX: Det er ikke alle som bør ta smertestillende med ibuprofen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg