tirsdag 16. februar 2016

Murring i underlivet ikke gravid

Går ikke på medisiner og bruker ikke prevensjon. Har hatt samleie sjelden siste halve år, men med . Ikke smerte, men sånn at jeg kjenner det hele .

Jeg har også litt slimete utflod for tiden (ikke hver dag) som det kan være ørlite grann blod i. Murringen er ikke smerter, men jeg kjenner den. Alle kvinner kan en gang imellom kjenne noe i underlivet. For eksempel i forbindelse med menstruasjonene.

Det behøver ikke å være egentlig ubehag, bare en . VÆR OBS: Mange kvinner er ikke klar over hvilke symptomer som kan være tegn på kreft i underlivet. I denne saken får du vite hva du bør være . UNDERLIVSPLAGER trenger ikke å være farlig, men er ofte ubehagelig. Har også litt murring i korsryggen, samt at legen for en ukes tid siden. Forum › Generell diskusjon › GenereltBufretLignende9. De varierer mellom å være stikkende, sviende og murrende smerter.


Før IKMenslignende smerter(stikking i underlivet på en måte), kun ene brystet mitt var. Ja, jeg trodde jo at jeg var gravid når jeg ikke var det, hehehvor tidlig kan man merke at en er gravid? Forum › Bli gravid › Bli gravidBufretLignende14. Jeg skjønte ikke at jeg var gravid før jeg sto med positiv test dager etter. Siden fredag har jeg hatt murringer og stikkinger i underlivet.


Tenkte at nå måtte jeg være gravid for sånne murringer hadde jeg ikke kjent før, . Smerter i skjeden(ikke generelt underlivet) i 1. Vanlig med verk i korsryggen og murringer. Underlivsplager hos kvinner - Sinnetshelse. BufretLignendeDe fleste kvinner får før eller senere problemer med sitt underliv, og ingen. Føler ellers ikke så mye plager, bortsett fra at jeg . Pleie og vask av underlivet må gjøres skånsomt for å ikke irritere slimhinnene. Ikke skriv inn spørsmål om symptomer og lignende her.


Det vil si at du ikke kjenner noe symptomer på graviditet en uke etter samleiet. Murringer og stikninger er typiske tegn på graviditet. Har en del stikkinger i underlivet, hadde EL des. Det er imidlertid kynneraktiviteten din som avgjør om du går i fødsel eller ikke.


Vennligst angi om du er helsepersonell eller ikke. Begynn med en gang du har mistanke om at du kan være gravid og. Uke 4: Du har sannsynligvis ikke merket noe til svangerskapet ennå.


Jeg hadde murringer og nedpress, men det var ikke særlig vondt, bare litt ubehagelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg