mandag 22. februar 2016

Trange bihuler

CT-bilder avslørte trange, trolig medfødte, forhold både i panne-bihulene og i bihulene i øreområdet hos Tobias. Pga trange kanaler og betente slimhinner pga allergi. Hadde en tampong i bihulene i ca uke, noe som var ganske ubehaglig.

Du merker fort om den snørrete nesen din skyldes tette bihuler om du. Volvat tilbyr ballongdilatasjon av bihuler (sinus ballongdilatasjon) ved tette bihuler eller. Trange anatomiske forhold i bihulene er ofte kilden til betennelsene.


Bihuler som er tette får en til å føle seg tung i hodet.

En innsender har funnet noe som kan være til hjelp. Disse hulrommene kalles bihuler og er kledt med slimhinner slik som i nesen. Går det ann å ha det uten å være forkjøla?


Sånn ca siden i OL var har jeg kjent et trykk rundt nese og ene øye, veklser på hvor det sitter, veldig . Hei Jeg har vært veldig plaget med tette bihuler, og stemmen har vært nasal i ca ett år. Det som plager meg mest er at jeg har kronisk hodepine . Jeg ble operert for selve åpningen fra nesen og inn til bihulene var for trange.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg