fredag 19. februar 2016

P sprøyte mensen

Fordelene med p-sprøyte er at det er en svært sikker prevensjon og mange mister. Noen svært få kvinner får en voldsom vektøkning mens de bruker p-sprøyte. Det første halve året du bruker p-sprøyte, vil du merke at blødningene dine blir mer uregelmessige.

Har gått på p-sprøyten i snart et halvt år nå, og har ikke har mensen i det hele tatt. Nå nærmer det seg tiden for tredje sprøyten (om uker), men nå har jeg . P-sprøyte er et prevensjonsmiddel inneholder kjønnshormonet gestagen. Det enkleste er å starte mens du har menstruasjon: Da er du ikke .

Tok den siste p-sprøyten i slutten av desember, men har fremdeles ikke fått mensen. Hvor lang tid tok det før du ble gravid etter en p-sprøyte ? Forum › Bli gravid › Bli gravidBufretLignende27. Jeg hadde ikke fått mensen tilbake i september 201 og ble da anbefalt å gå på p-piller en liten periode . Hei Jeg valgte å prøve p-sprøyte da mensen var ekstremt uregelmessig når jeg hadde vanlig spiral. Legen min anbefalte meg p-sprøyte for da . P-sprøyten er et veldig trygt prevensjonsmiddel som gir en nesten hundre prosent beskyttelse.


Hvis sprøyten gis ved mens, har en umiddelbar . HOPPE OVER MENSEN: Dersom du bruker p-piller eller p-sprøyte kan du uten problem hoppe over mensen flere måneder av gangen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg